Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S BA nelétám a tak jsou mé zkušenosti s krásnými letuškami prozatím spíše pozitivní. Ale o budoucnost se samozřejmě obávám.

0 0
možnosti
PK

Moc pěkné info, pro dnešní zasněžené ráno a bloumání v něm s pejsanem mi to zvedlo náladu. S imigračním jsem měl problémy, vždy když jsem se přiliš rozmluvil a naposledy v NY, kdy už jsem se loučil s pobytem,nakonec se smilovala.

Pak jste mě dostal z popisu SB, bo jsem již 30 let fanda amerického fotbalu a vždy mě potěší, jak ho vidí a popisuji lidé, kteří tento druh sportu neznají.

Pěkný den a doleťte v pořádku a dobré náladě..:-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 503x
Počínající šedesátník, vzděláním matfyzák, ženatý, obdařený dvěma syny, kteří ve třiceti dostávají rozum, výborný bridžista, strašlivý golfista, ženami označovaný jako "ty jsi ale kecka", stále ženatý s divou východňarkou a očekávající první vnouče.

Seznam rubrik