Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^Ano, stále podobná komedie.Zažil jsem to také.

1 0
možnosti

J86i43r43i 70B88o91r

13. 1. 2020 10:26

V roce 1992 při výstavbě plynovodu.I v menších vesnicích ,plné obchody vynikajících anglických pracích prášků do automatických praček .Cena velmi příznivá.Nikdo nekupoval.Elektřina byla všude,ale vodovod nikde.:-)

3 1
možnosti
Foto

R^R^R^ Karma

Jako student jsem se snažil tam jet v rámci nějaké výměny mezi školami. Fakt mě to zajímalo. Jenomže člověk, který dal najevo zájem jet do té říše zázraků, byl podezřelý. A tím pádem jsem nejel

Od spolužáků, kteří tam byli, jsem slyšel vyprávění velice podobná tomu, co píšete. Něco dal k dobru taky asistent, který výpravu doprovázel. Většina toho, co tam zažili, měla groteskně mysteriózní atmosféru jako scény z Bulgakovova románu Mistr a Markétka.

3 0
možnosti
Foto

Krásné, jsem zvědav, jak to tam bude vypadat letos, vízum v pase už mám a jen čekám na první cestu do Moskvy.

1 0
možnosti

Krásně, čtivě napsáno. Pobavil jsem se.:-)R^

4 0
možnosti

G22e89o75r96g77e 16H22o16l15y

12. 1. 2020 23:14

Zajimave...privedlo me to na vzpominky z Moskvy, Odessy a Kijeva koncem cervence 1968.

4 0
možnosti
Foto

Sám jsem si připomněl návštěvu Kijeva v roce 1986. V prodejnách jen sardinky, cibule a brambory a děsný smrad rybiny. Pekařství však plné pečiva a chlebů mnoha druhů. Moroženoje také na každé ulici. Na každé zastávce autobusu hrozen lidí a po příjezdu bitva, kdo z nich nastoupí. Při pohledu na statečné a přerostlé partyzánky jsme uznali, že jsme bez šance a mávnuli na taxík.

2 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 503x
Počínající šedesátník, vzděláním matfyzák, ženatý, obdařený dvěma syny, kteří ve třiceti dostávají rozum, výborný bridžista, strašlivý golfista, ženami označovaný jako "ty jsi ale kecka", stále ženatý s divou východňarkou a očekávající první vnouče.

Seznam rubrik