Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LJ

Můj známý z Kanady, který se rovněž jmenuje Holý, by vás rád kontaktoval. Jsta ochoten navázat s ním spojení? Odpověď můžete poslat na můj mail: jileklad@seznam.cz

0 0
možnosti
PB

P80e36t59r 40B35u42r95i43a34n

24. 11. 2019 3:11

Je to jednoduché. K napsání blogu musíte mít téma. A nejlépe si danou věc proskotačit přes jiné odkazy a fakta z různých stran, abyste byl trochu informačně napřed před svými případnými kritiky a oponenty. Jak časem poznáte, jsou tu ovšem i tací blogeři, kteří téma vůbec nepotřebují, anebo ještě lépe, stvoří si ho sami.

Tož vítejte.

1 0
možnosti
JH

Zdravím a děkuji za dobrou radu. Zní to velice rozumně.R^

0 0
možnosti
GH

G29e72o74r15g85e 73H60o76l40y

23. 11. 2019 14:47

Rad jsem si Vas precetl..z perexu vidim, ze rad hrajete bridge...ja tez, uz asi 55 let...spojte se prosim nekdy se mnou...diky

0 0
možnosti
JH

Zdravíim Vás a jsem nadšen shodou našich jmen! Určitě se ozvu. Plánuji samozřejmě také pár příspěvků o BRIDŽI - téma je to skvělé.

0 0
možnosti
OP

Důkladnost matfyzáka nezapřete, tož vítejte R^

0 0
možnosti
JH

Vidíte, zdá se mi, že z matfyzáka už moc nezbylo - a vida - zdá se, že tam přece jenom ještě něco je. ;-)

0 0
možnosti
MK

Pobavil jste mě. Tak příště.

0 0
možnosti
JH

Děkuji za pochvalu, snad se mi to povede ještě alespoň jednou, možná i vícekrát. R^

0 0
možnosti
PP

P55a53v43e33l 11P63o69n68e50c

23. 11. 2019 12:10

Podmínkou vysoké čtenosti blogu je atraktivní nadpis. Může obsahovat třeba zmínku o celebritě, nebo příslib pikantního příběhu s tajemstvím, občas se uvádí příklad: "Královna: bože, jsem těhotná, ale s kým?". Zajímavý nadpis však nemůže zachránit následující plytký obsah blogu, držím palce.

0 0
možnosti
JH

No, mně zatím až tak na vysoké čtenosti nezáleží, ale stejně děkuji za dobrou radu! Pokud je jenom o nadpis, napadla mne třeba varianta "Jágr, Zeman a Di Caprio si u Einsteina dali Plzeň", ale nejsem si moc jiistý, co bych pak napsal do perexu a následně do příspěvku. :-)

0 0
možnosti
Foto

Nevím, co napsat do prvního, ale mohl bych vám poradit, co napsat do posledního.;-)

2 0
možnosti
Foto

R^ A Vy to máte jak? Myslím si, že můžete psát jen na osobní stránky. Skončil jste na hlavní straně dobrovolně, anebo dobrovolně nuceně? A co bylo v tom Vašem posledním?

1 0
možnosti
Foto

;-) Tak vítejte na pavlači;-)

0 0
možnosti
JH

Trochu jste mne vyděsil. Pavlač znám třeba jako reálii z českých filmů z období první republiky (myslím že krásná pavlač byla třeba v Kachyňových skvělých Láskách mezi kapkami deště) a občas bych tam (jen s dobrým úmyslem!) přesunul svou životní partnerku. Já bych se tam bál.

0 0
možnosti
VN

Tak to byl úvodník ??? co teprv napíšete až budete mít něco na srdci ????

Prostě jste lepší, já napsala jeden článek a dost. Vadí mi tam ten Perex !!!

2 0
možnosti
Foto

Je zajímavé, že perex vadí hodně lidem. Je to zvláštní, ale mě perexy vysloveně baví. Neříkám, že je píši dobře, ale píši je ráda.:-)

0 0
možnosti
JJ

J51a57n 45J46a90n35u57š67k93a

23. 11. 2019 10:10

jste dostal za trest napsat blog?

6 0
možnosti
JH

Toto je jediná reakce (k časovému okamžiku Neděle, 23:01, podle mého noteboku, který se předchází o 17 minut), na kterou mám problém zareagovat. Odpověď zní NE a vyplývá už ze samotného textu mého pokusu o blog. Pokud to myslíte ve zlém, vězte, že si zatvrzele dovolím vytrvat a nevyklidit pole. I když těch šest kladných ohlasů, které máte v této chvíli, říká, že na tom, abych skončil dříve, než jsem začal, něco je.

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 503x
Počínající šedesátník, vzděláním matfyzák, ženatý, obdařený dvěma syny, kteří ve třiceti dostávají rozum, výborný bridžista, strašlivý golfista, ženami označovaný jako "ty jsi ale kecka", stále ženatý s divou východňarkou a očekávající první vnouče.

Seznam rubrik